Žijeme ve špatné době?

24. ledna 2015 v 11:55 | Nu. |  I Think
Nazdárek všichni, omlouvám se, že poslední dobou moc nepíšu, ale jak stojí v popisu mého blogu: nechci psaní brát jako povinnost, ale jako zábavu, a když holt není nálada nebo čas, tak to prostě nejde. Jen doufám, že i tak se sem někteří z vás budou alespoň jednou za čas rádi vracet.
Dneska tu mám jen takový kratší článek, ale cítila jsem potřebu ho napsat. No, jdeme na to...


Víte, mě hrozně štve jak lidi nadávají na dnešní dobu. Abych byla upřímná, nelíbí se mi jakým stylem nás ovládá google a jiné společnosti (Ale snažím se to obrátit proti nim a schválně jim poskytovat špatné informace apod. Takže ve finále zneužívám já je a ne naopak.) a jak lidé zacházejí s přírodními zdroji atd... ale i tak necítím potřebu v jednom kuse nadávat na dnešní dobu.

Je to přece doba, kdy máme nejvíc možností, které můžeme mít! Máme právo volit, máme svobodu, můžeme si říkat a dělat co chceme, můžeme cestovat kamkoliv na světě, během pár vteřin si na internetu můžeme nalézt jakékoliv informace. Studovat může každý. A právě díky internetu máme nehorázný přístup k vědění!

Dochází až k přeinformovanosti. Člověk ani neví, co číst dřív a čemu vlastně vůbec věřit. A je pravda, že je velmi snadné se v tomto množství informací ztratit a ještě těžší nalézt pravdu. Ale pokud se budete snažit, bude internet pracovat pro vás a ne vy pro něj. Tím bychom se dostali k otázce manipulace a médií k čemuž jsem se částečně vyjadřovala v článku na minulé téma týdne a víc to asi komentovat nechci, protože je to hrozně ohrané téma.


Někdo řekne, deska tě lidi soudí za všchno, co řekneš. Dneska tě každej zdrbne a FB, za všechno co uděláš... dneska jsou lidi takový a takový... ale nebylo to tak vždycky? Jen místo FB ty pomluvy kolovaly slovně. Jak můžete vědět jací byli lidé, někdy v sedmnáctém století, když to nevíte! A říkáte, že dneska je to tak hrozný, když vlastně nemáte s čím srovnat (jen možná starší lidi s totalitou a ti ať se opováží mi tvrdit, že za nich bylo líp!).

Víte, uvědomuji si, že tato doba není ideální, ale pořád je to jedna z nejlepších v dějinách lidstva. Pokud to objektivně zhodnotíme, opravdu tomu tak je. Pro mě je to po Antickém Řecku asi to nejlepší, co tu doposud bylo. A ačkoliv s ní také nejsem úplně spokojená a stoprocentně kompatibilní, rozhodně jsem ráda, že žiju teď a tady. Podle mě žijeme v dobré době... v době změn a svobody a já si jí hodlám užít co nejvíce.

 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 simonadostal simonadostal | E-mail | Web | 24. ledna 2015 v 12:14 | Reagovat

Dokonale napsaný článek, souhlasím s tebou.
Máš krásný blog :-)

2 Jade Jade | Web | 24. ledna 2015 v 14:12 | Reagovat

Nějak tak. Nesnáším, když někdo napíše článek, kde se tisíckrát v souvislosti s každou blbostí opakuje "v dnešní době". I já vnímám spoustu výhod, který se snažím vyzdvihovat před nedostatky, faktem ale zůstává, že svět zkaženej prostě je. Ten obrázek na mě fakt zapůsobil.

3 Hëllena Hëllena | Web | 25. ledna 2015 v 10:32 | Reagovat

Každá doba má svoje klady i zápory. A taky ty různé stránky vnímáme v každé době jinak. Nám může přijít hrozné to, jak se v devatenáctém století úplně běžně umíralo docela brzy, ale těm lidem to přišlo normální. Názory se taky různí člověk od člověka - zarytý komunista by se s chutí vrátil do roku 70, ale někdo, komu tenkrát pozavírali půlku rodiny jen proto, že jim někdo emigroval na "Západ" a oni odmítli spolupráci, za svobodné volby děkuje. Dobře, takoví moralizující důchodci, kteří toho mají hodně za sebou a těžko si zvykají na "dnešní" rychlý pokrok, mají tak trochu právo na to, být zmatení, protože se pořád setkávají s něčím, na co nejsou zvyklí. Ale co nesnáším jsou relativně mladí lidé, kteří taky mají plnou pusu toho, že "v dnešní době blablabla". Vždyť právě naše generace má největší moc něco změnit, jen kdybychom neseděli na prdeli a nenadávali, jak jde ten svět/stát/lidi z kopce..

4 Nu. Nu. | Web | 25. ledna 2015 v 11:15 | Reagovat

[3]: Přesně tak! MY MÁME NEJVĚTŠÍ MOŽNOST NĚCO ZMĚNIT! A já nechci být jedna z těch, co na tom zadku budou sedět, ale opravdu chci měnit! A snažím se o to. Ale věřím, že naše generace je ta co má v rukou moc, udělat z tohodle světa lepší místo.

5 Ter Ter | E-mail | Web | 25. ledna 2015 v 13:07 | Reagovat

SUPER ČLÁNEK! Né vážně, je v něm spousta pravdy. Mám podobný názor jako ty, prostě, v dnešní době máme tolik možností a tolik svobody. Jasně, někdy by mě třeba zajímalo jaké by to bylo, kdybych žila někdy v 18. stol. třeba, ale je spíš zvědavost, než-li touha změnit dobu. A to s tím FB je také pravda, dokud nebyl, byly tady pomluvy slovní a hlavně i kdyby nebyl, najde se milion jiných sociálních sítí, kde by se lidé vyblbli. Navíc můžu potvrdit, že to není jen facebookem, jelikož já ho nemám a nezdá se mi, že bych byla osvobozena od pomluv. Vážně skvěle napsáno!

6 Nu. Nu. | Web | 25. ledna 2015 v 13:56 | Reagovat

[5]: Jeeee *červená se*, tolik chvály na mou hlavu. Moc děkuji, směji se do monitoru jak idiot :D Úplně mi to zlepšilo den :D Těší mě, že jsi ho přečetla a že se ti líbil... co víc, že máš podobný názor. Moc děkuji za komentář :3

7 arminovo arminovo | Web | 25. ledna 2015 v 21:58 | Reagovat

Základním rysem každé mladé generace je touha změnit svět k lepšímu. Bohužel, ještě se to nikdy žádné nepovedlo...  
Jinak já bych vůbec nebyl proti žít např. v druhé polovině 19. st. ve Francii :)

8 Catherine Catherine | Web | 10. února 2015 v 10:13 | Reagovat

Vystihla si to úplně přesně.)) Nesnáším ty kecy od rodičů, že ta naše mládež je zkažená a naše doba je zkažená. -_-

9 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 10. února 2015 v 10:14 | Reagovat

Konečne niekto normálny, hej, isto lepšie, ako niekedy v stredoveku, kde sa popravovalo tak často a tak odmerane ako trebars kupovalo maslo dnes...a to, že niekto povie, že žijeme v 1 z najlepších dôb neznamená, že musí byť zákonite aj ideálna.

10 Em Age Em Age | Web | 10. února 2015 v 10:53 | Reagovat

Na každé době bylo něco dobrého a něco špatného. Osobně tuto dobu ráda nemám (ne kvůli důvodům, které jsi zmínila, jde o jiné věci) a svůj názor na to nezměním. Doufám, že se narodím v příštím životě o několik tisíc let později - zajímalo by mě, jestli postoupíme dál, jestli třeba budeme kolonizovat vesmír, anebo jestli budeme stagnovat na vlastním zničeném písečku. :D

11 Elen a Terka (eltetwins) Elen a Terka (eltetwins) | 10. února 2015 v 11:24 | Reagovat

Bomba článek ..:) Kdyby jsem něco o této době měla říci, bylo by to naprosto identické! Super (y) :)
-Teri

12 AB AB | E-mail | Web | 10. února 2015 v 11:49 | Reagovat

Každá doba má klady a zápory. Vcelku se mi líbí tahle doba, ale ráda bych si vyzkoušela třeba i život (třeba) za socek - abych věděla, jaký to je. Bylo by super žít třeba týden v dobách minulých a další tři týdny v současnosti:-D

13 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 10. února 2015 v 11:52 | Reagovat

Mě by zajímalo, jak vypadá to zneužívání googlu a jiných společností :)

14 Xerodoth Sigmius Xerodoth Sigmius | E-mail | Web | 10. února 2015 v 11:53 | Reagovat

Doba je dána pouze technologií. Lidi se nemění, ale vývoj jde kupředu. Taky se nedá říct špatná/dobrá, objektivní posouzení je nemožné, protože vždy se najde někdo s jiným názorem. Je to dost individuální.
Vždycky se najdou oběti doby a na druhé straně ti, co z ní těží. Záleží i na okolní společnosti kolem jedince, kterého se zeptáte. Ale svým způsobem nikdo nikdy nebude spokojený a všichni budou na něco nadávat. Asi tak.

15 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 10. února 2015 v 12:10 | Reagovat

Hej děvče, ámen!

16 Shade Shade | 10. února 2015 v 12:12 | Reagovat

jo přesně tohle si myslí všichni dokud neopustí lavice škol, pak už je totiž realita trošku jiná

17 zuzana koubkova zuzana koubkova | E-mail | Web | 10. února 2015 v 12:51 | Reagovat

Dobrý článek. Pod všechno, co píšeš, se mohu podepsat.

18 Alfirin Alfirin | E-mail | Web | 10. února 2015 v 13:43 | Reagovat

Naprosto souhlasím. Otvírá se mi kudla v kapse, když slyším jak někteří brečí ned tím jaká je doba. Nikdy se lidé neměli tak dobře jako v našich podmínkách: žádná válka, žádný hladomor, minimum smrtelných nemocí. To že někdo nestíhá svoje koníčky, nemůže najít práci atp. jsou všechno banality ve srovnání s tím, co se lidem dělo dřív (častým umíráním dětí počínaje, nevolnictvím konče).
Jen aby to ještě nějaký ten čas vydrželo...

19 Jess Jess | Web | 10. února 2015 v 14:58 | Reagovat

We are the children of the great empire! We will, we will, we will rise again!!!

Jo, je to pravda, naprosto. Díky internetu je sice všechno méně "soukromé," ale je to takové, jaké si to uděláme. Jak jsem ráda, že si zabookuju letenku a ubytování v zahraničí za pár minut, nemusím řešit víza po Evropě, zákaz výjezdů, politickou korektnost atd. atd... můžu studovat vysokou školu a zároveň pracovat, protože nemusím trávit dny v knihovnách hledáním informací, pošleme si je po emailu mezi spolužáky.
Všude se dají najít výhody i nevýhody, ale co se informací týče a politického režimu, určitě jsme na tom velmi, velmi dobře a měli bychom si toho vážit. :-)

20 Jeremiáš Jeremiáš | Web | 10. února 2015 v 15:17 | Reagovat

Souhlasím s tím, že lidé si minulost strašně idealizují. Ale... nesmíme upadnout do druhého extrému. Namlouvat si, že je naše doba ideální, že nepotřebuje zlepšení, jen si užívat vlastní existenci. Tím pošlapeme tuny pionýrské práce, která za tímhle "ideálním" světem stojí :)

21 K K | 10. února 2015 v 15:30 | Reagovat

Taky myslím, že to tak vždy bylo. Jediné snad, co mě v této době štve, je škola. :-D

22 Lazy Night Lazy Night | Web | 10. února 2015 v 15:42 | Reagovat

Souhlasím.!! :)) Je to fakt skvělý článek plný skvělých úvah :)

23 Brepta Brepta | E-mail | Web | 10. února 2015 v 15:47 | Reagovat

Každému vyhovuje něco jiného - myslím si, že každá doba má v sobě něco dobrého a něco špatného. Někomu třeba vyhovuje dobrá stránka totality, někomu dneška, někomu osmnáctého století. Tudíž nelze říct, že je dnešek to nejlepší, co přišlo po antickém Řecku. To vidí každý jinak - někomu výhody dneška nic neříkají a místo nich by měl radši více přírody nebo stokrát levnější vodu.
.
Co je ale důležité: I když by nám vyhovovala více jiná doba, žijeme teď a tady a toho je třeba se držet.

24 navzdysam navzdysam | E-mail | Web | 10. února 2015 v 15:52 | Reagovat

Naprosto souhlasím. Vždycky mě nakrknou ti, co jen nadávají a chtěli by se vracet před listopad 89.

25 Marillee Marillee | E-mail | Web | 10. února 2015 v 15:53 | Reagovat

:D Ty by ses měla někdy připojit do debatního kroužku mě a mých přátel, kdy se rozdělíme na dvě strany. Jedna je spokojená se životem, lidi sice vidí jako svině, ale je toho názoru, že za sto let všecko bude jinak a lepší. To jsem třeba já. Druhá strana pak vidí člověka jako největší zrůdu, přeje mu vymření, aby si matka příroda odpočinula a je toho názoru, že se do sta let všichni povraždíme, což, samozřejmě, je z jejich pohledu dobře.

:D Nevím, proč jsou lidé věčně tak pesimističtí. V minulém století všechno bylo podstatně horší, teď se alespoň opravdu snažíme se zžít s přírodou - všude vidím ochrany, renovace, nově navržené zeleně ve městech... A ano, na co nadáváme dnes, existovalo i předtím, akorát jiným způsobem. To je jak s větou "dnešní mládež je zkažená", kterou užívá každá generace už od počátků věků. :D

26 Heaven Heaven | Web | 10. února 2015 v 16:02 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Dnes by, hlavně mladá generace, pořád nadávala na to, jak jsou děti zkažený, na všechno může internet a tak, místo toho, aby si vážili, že tu není mor, válka a žijeme si v relativním klidu.

27 Liz Liz | E-mail | Web | 10. února 2015 v 17:06 | Reagovat

OMGG, JSI NA TITULNÍ STRÁNCE, SO COOL I CANT BREATHE!!1!11!1!! (to nemyslím jako irnonii, jsem nadšená za tebe :D)
Apsolutní souhlas. Nesnáším to, jak všichni povídají, že v dnešní době 13ti leté holky dají každému a místo toho, abychom mluvili sedíme u mobilů. Pokud se jim to tak zdá, tak ať to nepodporují a dělají něco jiného, slova nedělají činy :)´Antické řecko, mytologie..jedna z nejzajímavějších věcí na světě!

28 Henna Henna | E-mail | Web | 10. února 2015 v 18:16 | Reagovat

Apsolutně souhlasím.

29 arzenal arzenal | Web | 10. února 2015 v 19:54 | Reagovat

Já s tebou vcelku souhlasím. Jsem opravdu alergická na ty neustálý články, kdy si lidi začnou stěžovat na vše, jakoby byli úplně první, koho to napadlo, a dělají ze sebe hrozný hrdiny, jakoby jako jediní viděli, jak je špatné že děti kouří, a tohle a tamto. Jo, tahle doba (a svět celkvoě, měl má a mít bude) OPRAVDU HODNĚ vad. Ale lepší to nebude, a teď máme i dost výhod.

30 Olja:) Olja:) | Web | 10. února 2015 v 19:56 | Reagovat

Musím s tebou naprosto souhlasit! Já jsem třeba strašně šťastná,že jsem se narodila v téhle době a vlastně i v téhle zemi,přesto že všichni na ČR nadávají. Můžeme být rádi,že jsme se narodili v době a v zemi,kde se neválčí a kde žijeme na normální úrovni. To by si měla spousta lidí uvědomit než zase začne kritizovat dnešní dobu,dnešní mládež nebo třeba naší Republiku -.-

31 Zoey Zoey | Web | 10. února 2015 v 20:22 | Reagovat

Úžasně jsi to napsala, a rozhodně s tebou souhlasím. Člověk musí udělat krok zpátky a na všechno se objektivněji zadívat- a potom mu najednou dojde, že to zlé nebude nakonec tak špatné a to dobré může být ještě lepší :)

32 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. února 2015 v 20:30 | Reagovat

[14]:Tak s tímto souhlasím a dodám jen to, že každý posuzuje  život podle toho jak on na tom je. Mladí vše snáší lépe, lehčeji, neposuzují dobu z té politické stránky.  Vždy se říkalo, že je mládež zkaženější, už to bylo lepší, ale je to právě tím, že byly ti lidé mladší. Ví ale, že se nic nedá vrátit a není to vlastně zapotřebí.

33 Yu-chan Yu-chan | Web | 10. února 2015 v 22:39 | Reagovat

Souhlasím s tím, že tahle doba není zas tak hrozná. Já osobně bych v žádné jiné žít ani nedokázala.
Nevěřím tomu, že existuje možnost, kdyby internet jakkoliv nebyl proti mě, stejně ho používám... Stejně o mě někdo beztak všechno ví...
V médiích se lže pořád, to je normální dnes, to bylo normální kdysi.
Ohledně těch pomluv, když byly zákazy shromažďování, tak se dost dobře pomlouvat nedalo... xD
ALE nesouhlasím s tím "Ať se mi staří pokusí jen říct, že za komunistů se žilo lépe." - Nevím, jak jsi stará, ale hádám, že i kdybys žila v obou režimech, oni toho z nich zažili lépe a tak mohou lépe soudit. Někomu vyhovuje dnešek. Někomu včerejšek...
Hezký článek. :-)

34 R. R. | Web | 11. února 2015 v 7:58 | Reagovat

přijde mi, že problém je možná právě v těch informacích... dřív nebylo tak snadný se k nim dostat a tak se něco řeklo a prostě to platilo, dneska si člověk najde x dalších teorií a názorů na jednu a tu samou věc a... čemu teda věřit? (:
upřímně, zajímalo by mě, jestli tolik psychických nemocí bylo ještě sto let zpátky a jestli tak často "postihovaly" mladé lidi... to je snad jediná věc, co mě na dnešní době zaráží. jinak si nestěžuju (:

35 Soňa K. Photography Soňa K. Photography | Web | 11. února 2015 v 8:49 | Reagovat

Taky někdy na tu dnešní dobu nadávám, ale když si tak vzpomenu, mohlo to být třeba i horší. Je pravda, že dneska je člověk hodně ovlivňovanej internetem a tomu, co se na něm děje. Prostě jedinec tenhle svět nezmění, museli by cšichni, jenže jak to známe, dost lidí je hodně pohodlných, tak je jasný, že prostě chtít nebudou, že se jim ta doba líbí.

36 Mrs. Time Mrs. Time | Web | 11. února 2015 v 13:10 | Reagovat

Líbí se mi, jak jsi to pojala :) Dokonale napsaný článek, zaslouží si být na hlavní straně :)

37 Wek/Weekkaa Wek/Weekkaa | Web | 11. února 2015 v 13:14 | Reagovat

Krásně jsi se vyjádřila. Tento článek mi promluvil do duše, a určitě by si ho měli přečíst i ti, kteří říkají pravý opak. Ve všem s tebou souhlasím, každopádně jsme v 21. století, kdo ví, co bude za několik let a jestli se civilizace zlepší nebo zhorší...;)

38 Maemi Maemi | Web | 11. února 2015 v 16:00 | Reagovat

Strašně krásně napsané a ještě lepší vyjádření...^^ Moc pěkné~...!

39 Doporučuji Doporučuji | 11. února 2015 v 16:34 | Reagovat

Zajímavé, doporučuji pročíst odkaz http://albafos.blog.cz

40 Renyu Renyu | E-mail | Web | 11. února 2015 v 17:18 | Reagovat

No konečně někdo s trochu optimistickým přístupem, kdo nepíše jak jde všechno bůh ví kam ._.
Každopádně skvělý článek, mám stejný názor ^w^

41 Van Vendy Van Vendy | Web | 11. února 2015 v 21:03 | Reagovat

Myslím, že žijeme v naprosto příšerné době a zároveň v nejlepší době, jaká byla. Právě díky těmto možnostem a internetu, kino 3D, domácí kino, přeprava autem, e-shopy, mobily (i když na ně mnozí nadávají, je to úžasný vynález). Ale i možnosti ve zdravotnictví, stomatologii, různé preparáty... materiály pro oblečení, které se nemačkají a přesto příjemně sají pot, různé přístroje a pomůcky v domácnosti, a největší vynález století, automatická pračka. :-) (nedělám si srandu, fakt, kdo si zkusí vyprat kopec prádla v ruce, vymáchat v několika vodách a pak ručně vyždímat, obejme pračku a padne před ní na kolena :-))

42 Mitril Mitril | Web | 11. února 2015 v 21:28 | Reagovat

Víceméně souhlasím. Myslím, že jestli je v dnešní době něco špatně, je to nastavení morálních hodnot lidí, ale životní podmínky jsou dobré. Pokud se člověk dokáže úspěšně vyhýbat všem sviním, co se mu snaží zavařit, pak lze žít spokojený a šťastný život. Systém není nastaven úplně nejhůř, ale kazí to lidi.

43 Kosma Kosma | Web | 11. února 2015 v 21:41 | Reagovat

Zas až natolik nadšená nejsem, jinak souhlas - lidi si neváží toho, co mají, neznají vůbec historii a neví moc o tom, jak se měli jejich předkové! Já bych ještě dodala, že se nás naštěstí dlouho přímo netýkala žádná válka!!! A souhlasím i s tím, že inteligence bude do budoucna o tom, se v těch zdrojích neztratit! :-(
Za všechno jeden postřeh: dneska máme pohádky "bez koulí", že děti pomalu nepochopí, co je tam dobro a zlo - všelijací ti podivní "chudáčci" čerti a vodníci - bojíme se dětem ukázat zlo. No a ještě nedávno to nikdo neřešil, pohádky bývaly brutální, bo děti byly zvyklí na smrt - že jim umírají sourozenci, tatínci ve válce, a tak - v tomto směru jsem taky ráda, že žiju v současnosti!

44 Čerf Čerf | E-mail | Web | 11. února 2015 v 22:30 | Reagovat

Já bych v žádném případě tuhle dobu (v prostoru, kde žijeme, to je asi důležité dodat) za jinou nevyměnil, a to mám s čím srovnávat. Říkám už poměrně dlouho, že na tohle období se jednou bude vzpomínat přes všechny jeho nedostatky jako na "zlatý věk", což je ovšem vždycky vidět jen z odstupu.

45 Píťa Píťa | 11. února 2015 v 23:31 | Reagovat

"Dochází až k přeinformovanosti. Člověk ani neví, co číst dřív a čemu vlastně vůbec věřit. A je pravda, že je velmi snadné se v tomto množství informací ztratit a ještě těžší nalézt pravdu."

Líbí se mi že ti je 17 a máš hezkej sloh..

A k té citaci tvého článku... až se příště nad něčím pozastavíš tak si prvně něco přečti.. zrovinka pan Churchill je odporná zrůda která nás prvně nechala smést Hitlerem a potom nás prodala Stalinovi... snad tě to časem ve škole naučí... Jo dnešní doba je krásná...

46 Píťa Píťa | 11. února 2015 v 23:36 | Reagovat

[18]:

"žádná válka, žádný hladomor, minimum smrtelných nemocí..." :))) Chtěl bych žít v tvém světě :)
Slyšela jsi někdy o Africe? Balkánu? Sýrii? Ukrajině?... Pravda, nikde žádná válka :))žádný hladomor... :))

47 Teplý holoubek Teplý holoubek | Web | 12. února 2015 v 0:31 | Reagovat

Zrovna jsem dočetl Miláčka od Maupassanta. Já si myslím, že v každé době lidé nadávají na současnost, na mládež, atd. A až dosud jsme to vždycky nějak přežili. Ačkoli mne vždycky fascinoval středověk nebo secese, vždy jsem rád, že žiji právě teď a tady. Ale musím dát zase za pravdu Karlu Čapkovi - pokrok je úžasný, ale lidstvo vždy bude pozadu za tím, co vytvořilo. A jednou se nám to vymstí, až se proti nám technika vzbouří...

48 Alfirin Alfirin | E-mail | Web | 12. února 2015 v 8:06 | Reagovat

[46]: Kdybys to četl pořádně, zjistil bys, že píšu o NAŠICH  podmínkách (čímž mám na mysli ČR a blízké okolí).
Ono totiž lidé nadávající na "svinskou dobu" většinou dle mé zkušenosti namají na mysli hladovějící černoušky v Africe, ale svoje nízké platy a podobné "problémy".

49 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 20. února 2015 v 19:31 | Reagovat

Psaní blogu je zábava, ne povinnost, pak ovšem nesmíš opomenout, že zábava je pojmenování pro stav při kterém ti může klesnout návštěvnost i známost blogu, ale to jen tak úvodem.

Nejsem si zrovna jistá jestli zrovna ty jako obyčejný jedinec by byl schopen zneužívat korporace typu Google, Facebook a spol. navíc dezinformacemi o sobě, které si mohou obratem kontrolovat přes jiné databáze ke kterým mají přístup. Například k matrice.
Počkej, jestli si myslíš, že teď je ten největší rozkvět společnosti, tak to znamená, že v budoucnu nás bude čekat už jenom úpadek? Protože když se něco dostalo nahoru, musí se to zákonitě odebrat i dolů.
S tou přeinformovaností máš v podstatě pravdu, ale lidé si na to budou muset zvyknout.
Náhodou, mohu vědět jací byli lidé v minulosti- tedy od  doby, co spisovatelé popisovali svou realitu kolem sebe. Ale o lidských vlastnostech se mohu dočíst už v literatuře starého Řecka. Jde jen o detaily, totiž dobové dosazení. To je vše. Souhlasím s tím, že lidé se tolik nemění, že určité vzorce chování zůstávají stále stejné.
Stejně mám z tvého článku pocit, že podle tebe už nic lepšího nebude a to se mi vzhledem k okolnostem nelíbí. Na druhou stranu ti nejsem schopna podat vysvětlení, jak ten svět udělat lepším. Takže už nic nenapíšu.

50 Nu. Nu. | E-mail | Web | 20. února 2015 v 21:07 | Reagovat

Vsem bych vam chtela hrozne moc podekovat za komentare! Jste skveli. Kdybych e mela odpovidat na kazdy z nich, asi bych se upsala k smrti. Proto dekuji takto hromadne. Jsem rada ze se clanek libil, i pres jeho strucnost a jiste nedostatky. Tesi me, ze vetsina z vas mela stejny nazor a ti kdo ho stejny nemeli, se pokojne, slusne vyjadrili a podporili svuj nazor vecnymi argumenty, misto nadavek.
Ale na jeden komentar zareagovat musim...
[49]: Tak s tim pochopitelne pocitam. Navic odmlceni se na par dni mi neprijde nic tak hrozneho. A jak se rika, verni zustanou :).
V ZADNEM pripadne ani omylem  netvrdim, ze jsme prave na vrcholu a ze nic lepsiho nepride. Vzbec mi neni jasne jak jsi to vubec mohla vydedukovat. Asi tam pro jistotu nejaky odstavec ohledne tohodle pripisu, aby si tlo uz jikdo nemyslel. To ze rikam, ze ted zijeme v dobe s nejvice moznostmi, neznamena, ze nikdy nebude lip! Vzdyt kdyz se mi povede babovka, tak jako nikdy pred tim, neznamena to, ze uz nikdy neupecu lepsi. To je holy nesmysl.
Mas pravdu ze literatura nam mnohe ukazuje, ale tezko nam toho poskytuje tolik abychom byli v hodnoceni objektivni (proto jsem i u poznamky s Reckem, napsala, ze podle me, protoze muj nazor nemuze byt objektivni, navic nikdy si sto procentne neoverime spravnost zprav z te doby) a existuje tu i moznost autorova zkreslovani skutecnosti (ackoliv uznavam, ze kdyz spousta autoru pise o te dame dobe, nejaky obrazek si vytvorime). Takze s tou literaturou mas nejspis castecne pravdu. Hihi... no kazdopadne pochybuji, ze vetsina tech typickych "nadavacu" na tuto dobu, neco z toho cetla.
PS: s temi korporacemi to bylo mysleno spise zertovne (ocividne tam budu muset pridat uvozovky), pochopitelne se mi nepovede je vyslovene zneuzivat (kdybyh to rozvadela bylo by to na dlouho). Jasne ze si to mohou dohledat, ale tak porad lepsi jim to ztizit, nez jim to narvt pred nos. Navic pochybuji, ze by google kvuli me delal slozitosti, jako vyhledani si me na matrice. A kdyby i tak... tak s tim stejne nic neudelam, protoze ho jen tezko (pokud chci byt na internetu aktivni) muzu nepouzivat (ok mohli bychom o tom polemizovat, ale je to tak)
PS2: omlouvam se, pokud jsou tu preklepy; pisu na telefonu, coz je na preklepy hruza.

51 Janča Janča | E-mail | Web | 13. března 2015 v 23:18 | Reagovat

Já na dnešní dobu nadávám, to je fakt. Ale asi s tebou tak trochu souhlasím. Ona je tahle doba asi vážně nejlepší ze všech, co byly. Není ideální, ale lepší bychom těžko hledali. Jen mi přijde, že když jsem byla malá (tak před 15 lety), bylo to přece jen takové... lepší. Ale možná to je jen tím, že jsem byla malá a nic jsem neřešila.

52 BenyO BenyO | E-mail | 17. ledna 2017 v 8:55 | Reagovat

I found this page on 19th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama